سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین ها
http://www.web-abzar.ir/
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

خودم پراندمت نازنین!

وقتی با حرف هایم بهت بال دادم

حالا رنگ آسمانه ای دیگر را به رخم من می کشی؟

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتند

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم هم یه اسمی میذاشتن!

دلم می خواد برم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

 

 

آدامسمو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری

هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند

 

اینکه می گویند : ادعایی نیست

خودش کم ادعایی نیست …

به بعضیا وقتی همش بگی چشم

کم کم دل میزنی میشی پشم!

از من به تو

و از تو به هر که دوست دار?

هم?شه وقف ب? وقفه ها? د?گر? مباش

که اشتباه تعب?ر م? شو?

آدم داغون از اول داغون نبوده عزیز

داغونش کردن

آدم آرومم همینطور!

آدم عصبی هم همینطور

ولی آدم بیشعور از اولش بیشعور بوده

سخت ترین کار دنیا بحث کردن با کسیه که

به خودش قول داده به هیچ وجه نفهمه!

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه دو حالت بیشتر نداره

یا میخوان جات باشن نمیتونن

یا میخوان بات باشن نمیتونن

آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند

بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند

قبل از ورود به هر موضوعی!

دقت کنید!

که جوابتون به تو چه نباشه

 

 

اون با یارش من با یادش

نه عمو اون با یارش من با رفیق فابش

باید ژن آدم بودم داشت نه ژستشو

به بعضیآ بآس گفت :

تو از همه خوشت میاد منم یکیش

من از همه بدم میاد توام یکیش

غصه هایت را با  قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …

از کسی که بهت دروغ گفته نپرس : چرا؟

چون با یه دروغ دیگه قانعت میکنه …

گفتی : تو دلم اول اخر خودتی

از هر چی دارم بهتر خودتی

خندیدم زیر لب مکرر گفتم

شاهزاده قصه های من خر خودتی

رفیق الکی تریپ طرف داری نگیر جان من!

ما فقط تو تراف?ک پشت هم?م

 

 




موضوع مطلب :

شنبه 95 خرداد 1 :: 12:22 عصر